Garanciáink



100% Jóllakottsági garancia

A garancia akkor jár a kedves vendégnek, ha az étkezés során fogyaszt előételt vagy teljes adag levest és főételt.

A garancia nem vonható össze egyéb kedvezménnyel, ha ez külön nincs kihirdetve.

Csak azokra az ételekre vagy étel csoportokra vonatkozik a garancia, amelyek mellet a logó megtalálható. A már elfogyasztott étel újra rendelhető adagja fél adagra vonatkozik.

Ahol nincs, a logó feltüntetve az nem azt jelenti, hogy az adag nem elég laktató, hanem azt, hogy a bekerülési költség és a végfelhasználói ár miatt csak egy átlagos vendégre van kalkulálva.

A garancia keretén belül a kért repeta hazavitele nem megoldható.



100% elégedettségi garancia

A garancia minden ételünkre mindig érvényes.

A garancia nem azt jelenti, hogy mi nem hibázunk, hanem azt jelenti, hogy vállaljuk érte a felelősséget.

Ez lenne a normális mindenhol, ahol pénzt kérnek egy ismeretlen szolgáltatásért cserébe. Itt ezt a kockázatot mi viseljük a vendég helyett.

Kérem a rendelése előtt figyelmesen olvassa el vagy kérjen segítséget a felszolgálótól a termékről pl: csípős vagy sem, vagy milyen a textúrája a terméknek, és ha ezek után még mindig nem azt kapta amit várt, akkor szabadon cseréljük a terméket.

A garancia a termék negyedének elfogyasztásáig él, mivel az ember már az étel elfogyasztásának első negyedében el tudja dönteni, hogy ízlik neki vagy sem. Ha már többet fogyasztott el, akkor egy desszerttel vagy itallal kompenzálunk.

A garancia kapcsán nem köteles magyarázkodni, de kérem, hogy segítse munkánkat a véleményével, hogy magasabb színvonalú terméket tudjunk fejleszteni.